15 motivi per uttene una tarpa di campeghju

"Aghju digià una tenda, allora perchè piglià una tela?"Un tarp, hoochie, o fly da campeghju hè un pezzu simplice di attrezzatura, ma hà parechji benefici è usi.I tarps sò generalmente pezzi di tela quadrati, rettangulari o esagonali cù punti di ligame.Grande per aduprà cù una tenda è per alcuni, invece di una tenda.Sò veramente adattabili è anu assai usi - un pocu essenziale di l'attrezzatura di campeghju per mantene a manu.Iè, nah?Eccu 15 motivi per uttene un tarp (ci hè probabilmente un saccu di più) per fà a vostra prossima avventura di campeghju ancu megliu.

IMG_3044_2a3faf83-1931-45e9-8274-33569fe51b14_1024x1024

  1. Prutezzione di u clima.Un tarp offre una grande prutezzione da l'elementi.Stabilite unu per una coperta faciule in a pioggia, rifughju da u ventu o ombra da u sole di l'estiu.
  2. Sò assai spaziosi.Avete un pocu claustrofobicu in una tenda, spazii chjuchi è pareti centimetri da a vostra faccia.Ùn hè micca cusì sottu à un tarp, fate cusì altu o bassu quantu vulete.
  3. Accessu faciule.Ci hè un ingressu faciule in tuttu, senza porte è zip per fighjà.Facile d'alzarsi in a notte per viaghji veloci ancu.
  4. Grandi vedute.Tutta a bellezza di a natura hè in mostra.
  5. Ventilazione.Grande ventilazione senza nimu di quellu aria umida, stuffy, umida chì spessu ghjunghje in un spaziu ristrettu di tenda.È cù un grande flussu d'aria senza prublemi di condensazione.
  6. Impermeabile.Sò impermeabili è una tela di bona dimensione ti mantene asciutti è a vostra attrezzatura da a pioggia è a rugiada.
  7. Semplice.Sò durable è senza fuss.Nisun pezzu è pezzi per assemblà (o perde) è ponu esse stallati facilmente usendu ciò chì truvate in u circondu.
  8. Ligeru.Pisanu menu di una tenda è sò faciuli di portà.
  9. Compact.Sò chjuchi è compacti quandu sò imballati, ma ponu copre una grande zona.
  10. Costu.Sò assai più prezzu di una tenda !Grande s'è vo avete un budgetu.
  11. Aventura.Tarps ti portanu à l'essenziali, scendinu cù a natura è rinfriscà l'avventura (state sicuru!).
  12. Sfida.Sè vo site un camper minimalista è utilizendu un tarp, amparate cumu campà in modu diversu cù una tarp è cuminciate à pensà fora di a scatula.
  13. Salva l'attrezzatura.Un tarp hè grande per back-up o emergenza.Facile à purtà è usi multipli.
  14. Gran complimentu à una tenda.Tarps funziona bè cù tende.Avè un tarp significa chì pudete alluntanassi cù una tenda più chjuca chì parechje funzioni di una tenda pò esse cuparti da una tarp.Tenda per dorme, telone per tutte e vostre altre attività.
  15. Versatilità.Infine, ma micca menu, i tarps anu assai usi è modi per esse stallati.Per esempiu.tela per amaca, rifugio minimalista invece di una tela, zona di vita o cucina coperta, parasole, frangivento, strato impermeabile extra sopra a vostra tenda o impronta sottu a vostra tenda, ... limitatu solu da a vostra imaginazione.

Postu tempu: Apr-15-2022