8 Best Places for Campeggio in Florida - Da e Foreste à a Spiaggia

Sia chì site una tenda vicinu à a spiaggia, passendu a notte in una cabina di lussu in a furesta, o glamping in un ranch, questi campeggi in Florida vi aiuteranu à ricunniscendu cù a natura.

Sè vo circate di i migliori posti per campà in Florida, sarete scontru cù assai avvirtimenti annantu à notti calde, muggy, piene di zanzara in ambienti pantanosi.E mentre chì sceglite u locu sbagliatu à u mumentu sbagliatu hè garantitu per ricumpinsà cù questa sperienza esatta, ci sò parechji posti meravigliosi per campà quandu a stagione hè ghjustu.(Attene à i mesi trà uttrovi è marzu, sè vo vulete evità u calore sweltering, putenziali piogge forti, è un eccessu di muzzicani in u vostru viaghju in campeghju.) Da i boschi densi à i Chjavi tropicali di Florida, leghje nantu à l'ottu migliori posti per andate in campeghju in Florida.

Foresta Naziunale di Ocala

Quandu si tratta di u megliu campeghju in Florida, Ocala National Forest hè difficiule di batte.Situatu in u centru di u statu, ghjustu à nordu di Orlando, hè a furesta più meridionale in i Stati Uniti cuntinentali.Ci sò decine di lochi per passà a notte in i 673 chilometri quadrati di a furesta, da campeggi di serviziu cumpletu à campeghju di tenda è ancu uni pochi di cabine.

A parti di l'esperienza di campeghju tranquilla in u mezzu di nulla, i punti culminanti di a Foresta Naziunale di Ocala includenu u Yearling Trail, chì passa una dolina è resti di case di pionieri di u 19u seculu, più più di 600 laghi, fiumi è surgenti.

Parcu statale di Cayo Costa

Cayo Costa Island State Park

Pudete campà in l'aria aperta in quasi ogni statu, ma ciò chì face u camping in Florida unicu hè l'uppurtunità di fà in a spiaggia o vicinu à l'oceanu.Per splendide vedute di campeghju di fronte à l'oceanu, ùn cercate più di Cayo Costa State Park, induve campeggi primitivi è cabine sò dispunibili per a notte.

Arrivà à questa isula incontaminata di a Costa di u Golfu hè un pocu di impresa - pudete ghjunghje solu in barca o in kayak, ancu s'è un serviziu di battellu passa da parechji lochi di u cuntinente - ma quelli chì facenu u viaghju seranu ricumpinsati cù acqua blu, dune. , arburi sbiancati da u sole torciati da u ventu, è nove chilometri di libertà longu à sta costa pocu sviluppata.

 

Myakka River State Park

Ciò chì face u Myakka River State Park unu di i migliori posti per campà in u Sunshine State hè chì i so 58 chilometri quadrati sò puri, senza adulteratu in Florida - ci sò umidi, praterie, pini, è più, cù u fiumu Myakka chì scorri per tuttu.Quì in unu di i parchi più antichi è più grandi di Florida, pudete aspittà assai palme, querce viventi è fauna salvatica da l'osprey à l'alligatori.Ci hè ancu assai chjassi per spiegà è posti per paddle in canoa o kayak.

 

Parcu Naziunale di Biscayne

A maiò parte di e persone visitanu Miami per u splendore è u friddu, ma per un sguardu completamente diversu nantu à a Magic City, andate in campeghju in u Parcu Naziunale di Biscayne.I dui campagni in u parcu sò situati in isule - Elliott Key è Boca Chita Key - cusì l'unicu modu per ghjunghje à elli hè in barca.​​Boca Chita Key hà toilette, ma senza docce, lavandini o acqua potabile, mentre Elliott Key hà toilette, docce d'acqua fredda, tavoli di picnic, grill, è acqua potabile (ancu se i campeggiatori sò cunsigliati di purtà u so propiu in casu chì u sistema). scende).U Parcu Naziunale di Biscayne hè un campeghju tropicale di Florida in u so megliu.

 

Jonathan Dickinson State Park

In Hobe Sound, truverete 16 cumunità naturali diffirenti - cumpresi abitati rari cum'è colline di sabbia custiera, laghi di muntagna è boschi di machja - in u Jonathan Dickinson State Park.À 11 500 ettari, hè u più grande parcu statale in u sud-est di Florida è offre campeggi per famiglie, gruppi, primitivi è ancu equestri.

Mentre era quì, pudete participà à attività cum'è equitazione, pesca, bird-watching, mountain bike, paddlendu u fiume Loxahatchee, è ancu caminate in Hobe Mountain, una antica duna di sabbia chì si eleva à 86 piedi sopra u livellu di u mari.Ùn mancate micca una visita guidata da ranger di a casa di l'anni 1930 di Trapper Nelson, un leggendariu "omu salvaticu" lucale, à bordu di u pontone Loxahatchee Queen.

 

Bahia Honda State Park

Un altru locu populari per u campeghju tropicale in Florida, u Bahia Honda State Park si trova in i Florida Keys è offre tuttu da campeggi primitivi à spots di RV.I campeggiatori sò trattati cù brise di mare salate tuttu l'annu, è ancu palme, spiagge, uccelli trampolieri è splendidi tramonti.Assicuratevi di piglià un tour di snorkeling à u Looe Key National Marine Sanctuary durante a vostra visita.

 

Canaveral National Seashore

Ancu s'ellu ci sò solu 14 campeggi in Canaveral National Seashore (tutti sò accessibili solu in barca, canoa o kayak), l'avemu inclusu in questa lista perchè induve altru pudete svegliate à una spiaggia intatta è una prima fila. postu per un lanciu di un missile di a NASA?In più di l'esperienza stupenda di sente a terra sottu à voi rumble mentre l'omu si lancianu in u spaziu, ci sò ancu dune, amaca è abitati di laguna per spiegà più antichi tumuli nativi americani di Timucua.

 

Westgate River Ranch Resort & Rodeo

Se u glamping hè più u vostru, Westgate River Ranch Resort & Rodeo hè una scelta solida.Per quelli chì volenu campà senza roughing it, una tenda glamping hè u perfettu in-entre (ancu ci sò ancu campeggi nantu à u ranch di 1.700 acre se u vostru gruppu hè divisu).E tende di tela spaziose sò apparecchi permanenti installati nantu à e plataforme in una zona boscosa.Ci sò ancu carri di Conestoga (sì, pudete dorme in una replica di luxu di un carru cupertu tradiziunale di u 18u seculu) è tende glamping di lussu, chì sò più grande di l'opzioni standard di u ranch è anu bagnu pienu.

Tutti i soggiorni glamping di u ranch offrenu a sensazione robusta di campeghju, mentre chì sò ancu furniti, climatizzati è furniti cù biancheria di lussu.In più, u focu di a notte serà illuminatu per voi da u persunale, cusì ùn hè micca bisognu di sperienza pirotecnica.Ci hè ancu parechje attività nantu à a pruprietà, da u tir à l'arcu à i passeggiate in airboat, ma ùn mancate micca u rodeo settimanale di u sabbatu sera, induve l'atleti di tutta a regione cumpetenu in trick riding, corse di barile è bull riding.


Tempu di post: 11-mar-2022