Cunsiglii di campeghju in vittura per trasfurmassi da principianti à prufessiunali

A primavera hè quì, è parechji campeggiatori per a prima volta si preparanu per una avventura outdoor.Per i principianti chì volenu entre in a natura sta stagione, u modu più faciule è più còmode di fà questu hè u campeghju in vittura - senza purtassi a vostra attrezzatura o cumprumette ciò chì porta.

Sè vo site à pianificà u vostru primu viaghju in campeghju in vittura, eccu alcuni cunsiglii essenziali di preparazione.

1) Imballa l'equipaggiu intelligente è cunvene

Ci sò trè pilastri di imballaggio core: portable, compactu è ligeru.Hè faciule d'imballà in overpack per via di u spaziu aghjuntu chì uttene utilizendu a vostra vittura.Tuttavia, hè impurtante di prioritizà l'attrezzatura chì hà da travaglià più intelligente per voi.
moon-shade-toyota-4runner-car-camping-1637688590
2) Locu, locu, locu

Pudete sceglie un campeghju pagatu per via di u so accessu faciule à l'acqua, i bagni publichi è ancu i duche, ma puderete bisognu di sparte l'area cù altri camper.

Per una caminata nantu à u latu salvaticu, cunzidira un campeghju senza supportu nantu à i terreni publichi, chjamatu campeghju spargugliatu, senza amenità.

Induve vulete andà, fate a vostra ricerca prima.Cuntattate u campeghju, u parcu statale, u serviziu forestale di i Stati Uniti (USFS) o l'Uffiziu di Gestione di a Terra (BLM) per sapè nantu à a destinazione desiderata - e so regule per i requisiti di riservazione, i reguli di sanità è di rifiuti o permessi di campfire, è ancu s'ellu anu acqua potabile è funtani.Una volta chì avete cunfirmatu u vostru locu di campeghju, u fotografu cummerciale, u direttore è l'espertu di l'esternu Forrest Mankins dice: "Fate à qualcunu cunnosce i dettagli di u vostru viaghju in anticipu per stà u più tracciabile pussibule, postu chì sarete luntanu da u signale cellulare in u boscu. ."Mankins aghjusta: "Scaricate una copia offline di l'area di a mappa GPS chì visitate per stà orientatu è più infurmatu prima di abbandunà u serviziu.Questu hè utile se avete bisognu di un locu di salvezza.A mappa telecaricata pò dà abbastanza infurmazione nantu à induve truvà un locu liberu se un gruppu occupa quellu locu chì site dopu ".

3) Cook intelligente

Una volta chì site stallatu in u campeghju, alimentà a vostra avventura cù boni pranzi hè chjave.

"Priorità ingredienti simplici è freschi, preparazione faciule è facilità di pulizia.Fà i platti cum'è l'asparagus grillati è u pettu di pollo cù i pumati secchi nantu à una stufa portatile alimentata da propanu hè simplice, veloce è ùn lascia quasi nisuna pulizia ", dice Mankins.

Ch'ella sia accende un focu di campeghju o stufa di carbone cù una torcia di colpu attaccata à un cilindru di carburante, o cucini cù una grilla di propanu, hè impurtante sapè quantu carburante avete per tutte e vostre cucina di campeghju.Mantene l'indicatore di carburante digitale à portata per evità di andà in una corsa di propanu à mità di pranzu.

Qualchì tempu di preparazione farà u viaghju liscia è piacevule, ancu s'ellu hè solu à pochi chilometri da casa.


Tempu di Postu: Apr-07-2022