cumu sceglie a tenda ghjustu?

Parechje famiglie sceglie per andà in a natura in u so tempu di divertimentu per realizà qualchi attività di divertimentu all'apertu, in questu tempu, a tenda hè utile, e tende nantu à u mercatu sò diverse, escursioni in famiglia, cumu sceglie a tenda ghjustu?Pudete fucalizza nantu à i seguenti aspetti.

singleimg

Convenienza

Convenience

A stallazione è u dismantling di tende deve esse convenientu, veloce, risparmiu di tempu è risparmiu di travagliu.Immaginate chì portate a vostra famiglia in una surtita in u parcu, tuttu hè prontu, è passate una ora o duie à imballà è à smantellà a vostra tenda, è i zitelli ùn ponu aspittà per voi per accumpagnalli à ghjucà !Per quessa, hè cunsigliatu di sceglie una tenda d'apertura rapida, faciule da stallà, cunvene è veloce.

Stabilità

stability

U scheletru di supportu di a tenda hè cruciale per a stabilità di a tenda, è i materiali di u scheletru di supportu nantu à u mercatu sò principarmenti bastone di fibra di vetru è bastone di lega d'aluminiu, è scheletri di supportu differenti in più di diversi pesi, elasticità è facili da piegà sò ancu. differente.Inoltre, se u locu di campeghju hè relativamente ventu, hè megliu avè dispositi supplementari chì ponu riparà a tenda, cum'è unghie in terra è cordone resistenti à u ventu.

Cunfortu

Comfort

Sicondu u numeru di l'utilizatori, a dimensione di a tenda hè ancu diversa, a tenda hè generalmente venduta cù un contu unicu, un contu doppiu o un contu multi-persona, quandu a famiglia viaghja, per avè una sperienza più còmoda, pudete cumprà una tenda cù 1-2 persone più di u numeru propiu di utilizatori.

Pesticida

Pesticide

Ci hè più mosquitoes nantu à l'erba in l'estiu è in u vaghjimu, è hè necessariu di attentu à a prevenzione di mosquito mentre fate un bonu travagliu di ventilazione, perchè quandu selezziunate, fate attente à se u tela di u pianu di a tenda, e porte è l'apertura ponu esse isolati quandu i mosquitoes sò chjusi, s'ellu i punti à e cuciture sò uniformi è fine, è s'ellu ci hè una prutezzione di reta d'insetti quandu aperti.
L'usu di tende hà ancu u vantaghju di prevene i ticks, a ghjente in a tenda pò evità i ticks arrampicanu direttamente da l'erba, ma quandu cullighjate a tenda, verificate s'ellu ci sò ticks aderenti à l'esternu di a tenda.

Airy

Comfort

A tenda deve esse capace di mantene a circulazione cuntinuu di l'aria, riduce l'accumulazione di gas di scarico, tenda unica o capa internu di tenda doppia, l'usu di tessuti traspiranti.A tenda di dui livelli deve esse effittivamenti ventilata trà i strati interni è esterni.E tende à un ponte fattu di tessili non transpirabili duveranu assicurà chì ogni persona hà almenu un ventu cù una zona di 100cm2, è i venti duveranu esse u più altu pussibule è situati in i lati opposti di a tenda.

Impermeabile

Watertight

U nivellu impermeable generale di a tenda utilizata cum'è ombra hè più bassu, u livellu impermeable di a tenda simplice di campeghju convenzionale hè più altu, è u livellu impermeable di a tenda utilizata per un usu à longu andà o un scopu speciale serà più altu, cusì hè necessariu. per sceglie diverse tende di livellu impermeabile secondu i so scenarii d'usu.
Per esempiu, l'etichetta dice chì l'impermeable 1000-1500mm H2O hè generalmente utilizatu per un usu sole o frequente à cortu termine, u 1500-2000mm H2O pò esse usatu per u tempu nuvoloso o piovoso, è u 2000mm H2 U sopra pò esse appiicatu à tutti. cundizioni climatichi, cum'è l'alpinismo, e cundizioni climatichi di neve o a residenza à longu andà.

A prova di focu

Fireproof

Tents aduprà sfarenti tippi di materiali, à prisente qualchi di i tende nantu à u mercatu mancanza di identificazione di u focu è instructions, per l 'usu di prutezzione di u focu, i cunsumatori ùn ponu ignurà u prublema di u focu quandu compra, selezzione attenta.Per a sicurità di campeghju, assicuratevi di prestu attenzione quandu utilizate:

1.Comply cù a sicurità di l'usu di i dispusitivi di riscaldamentu, ùn mette micca u dispusitivu di riscaldamentu vicinu à u muru, tettu o cortini di a tenda, è l'usu di l'attività di u focu cum'è barbecue hè megliu realizatu in a direzzione downwind di u tenda;

2.Ùn permettenu micca i zitelli à ghjucà vicinu à l'unità di riscaldamentu è mantene a surtita di a tenda unobstructed.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019