Pali di tenda è materiali

Chì sò i migliori pali di tenda?Chì pali di tenda sò adattati per mè?Alluminiu, fibra di vetro, acciaio, pali di l'aria gonfiabili, fibra di carbone, ... senza pali.I poli sò una parte impurtante di ogni tenda - mantenenu a vostra tenda.Ma tutti i poli facenu u travagliu chì vulete?Diversi tipi di pali sò adattati per diversi tipi di tende, scopi è budget.

DIY_Tent_Poles_Guide_For_Beginners

POLI DA TENDA IN FIBRA DI VERRE

Unu di i materiali di u polu più cumuni chì facenu un bellu travagliu bellu è sò una di l'opzioni più economiche per i pali.Sò abbastanza flessibili, ma ponu split, crack or break under stress, in ogni modu, truvà pali di rimpiazzamentu o cambià una sezione crackata ùn hè micca troppu difficiule.Più pesante è ingombrante cà alcune altre opzioni è cusì più adattatu per e piccule tende più bassu, è in tende di cupola di famiglia più grande è tende di campeghju di vittura.

POLI DI TENDA ALUMINIUM

I pali d'aluminiu anu un grande rapportu forza à pesu, sò durable, è micca facilmente rottu.Sò più spessu usati in tende di campeghju liggeru di media à alta gamma, ma sò più caru per quessa ùn sò micca spessu usati in tende di cupola di famiglia più grande.Pudete ancu truvà diverse qualità d'aluminiu cù certi pali di marca chì sò veramente caru.Sò affidabili, ma ponu corrode cù u tempu o ponu avè prublemi induve l'estremità di u polu inserite in i centri di u polu, ma facilmente rimpiazzate o per cambià ogni sezione problematica.

POLI DA TENDA IN FIBRA DI CARBONE

I pali di carbone sò assai forti è ligeramente più ligeri di l'aluminiu, ma sò assai caru, cusì si trovanu soprattuttu in tende ligeri high-end.A qualità pò varià secondu a fibra è a resina utilizata è a fabricazione propria.Feedback nantu à l'affidabilità di i pali di fibra di carbone varieghja assai cù i rapporti di rotture se u polu hè cumprumissu in ogni modu - pare chì i punti debuli ponu fallu sottu stress.

POLI TENDA ACCIAIO

I pali di a tenda in acciaio sò assai forti è affidabili è ùn si romperanu o si piegheranu.Adupratu in assai tende di tela o tende di famiglia più grande, è per mantene e teloni.À u latu sò assai pisanti è voluminosi è cù u tempu pò corrode.Pali di l'aria gonfiabili U più grande benefiziu di i pali di l'aria gonfiabili hè chì a piantazione di a tenda hè faciule ... truvate a valvula, gonfiate è fighjate chì si alza.I novi sviluppi di cuncepimentu significanu chì i tubi utilizati sò duru è affidabile, di solitu avvolti in 2 maniche cù perdite o danni chì sò assai rari.Ma sò caru, pisanti è voluminosi è cusì più adattati per tende o rifugi di famiglia più grande.

NO POLI O ALTERNATIVI POLI

Sempre più tende ultralight anu l'opzione d'utilizà unu o dui bastoni da trekking per mantene, riducendu u pesu chì avete bisognu di portà.Altri campeggiatori minimalisti utilizanu ciò chì a natura furnisce ... arburi, rami ecc.Alleggerà a carica, ma pò micca adatta à tutti.Certi pali di tenda puderanu funzionà megliu per voi secondu u tipu di campeghju chì site è site e vostre priorità.In seguitu, guardemu più infurmazione nantu à e specifiche, parti è termini di tentpole.


Postu tempu: Apr-19-2022