Ciò chì Campers Deveranu Sapete nantu à l'Attu Bipartisan Outdoor Recreation

L'interessu per a recreazione all'apertu hè aumentatu durante a pandemia di COVID-19 - è ùn pare micca calà.Un studiu da l'Università Statale di Pennsylvania mostra chì quasi a mità di l'adulti americani si ricreanu à l'aria aperta ogni mese è quasi u 20 per centu di elli hà cuminciatu in l'ultimi 2 anni.

I legislaturi piglianu nota.In nuvembre 2021, i senatori Joe Manchin è John Barrasso anu introduttu l'Attu di Recreazione à l'Apertu, un prughjettu di legge destinatu à aumentà è à migliurà l'opportunità di ricreazione all'aperto mentre sustene e cumunità rurale.

Cumu l'attu prupostu hà da impattu in campeghju è recreazione nantu à i terreni publichi ?Fighjemu un ochju.

alabama-hills-recreation-area (1)

Modernize Campgrounds
In un sforzu di mudernizà i campeggi in terreni publichi, l'Attu di Recreation Outdoor include una direttiva per u Dipartimentu di l'Interior è u Serviziu Forestale di i Stati Uniti per implementà un prugramma pilotu di partenariatu publicu-privatu.

Stu prugramma pilotu richiede chì un certu nùmeru di unità di gestione in u Sistema Forestale Naziunale è l'Uffiziu di Gestione di a Terra (BLM) entranu in accordi cù una entità privata per a gestione, u mantenimentu è a capitalizazione di i campeggi in terreni publichi.

Inoltre, l'attu prupone chì u Serviziu Forestale entra in un accordu cù u Serviziu di l'Utilità Rurale per installà l'internet in banda larga in i siti di recreazione, cù una priorità nantu à e zoni chì ùn anu micca accessu à banda larga per sfidi geografichi, avè un pocu numeru di permanente permanente. residenti, o sò economicamente in disgrazia.

"U prugramma pilotu di l'Attu di Recreazione à l'Apertu per mudernizà i campeggi federali hè un esempiu eccezziunale di partenariatu publicu-privatu intelligente chì beneficerà à i recreazionisti all'apertu per l'anni à vene", hà dettu Marily Reese, direttore esecutivu di l'Associazione Naziunale di Recreazione Forestale, in una dichjarazione."Promuverà ancu l'inclusione di gruppi d'utilizatori più diversi in i nostri spazii esterni, cumpresi quelli cù disabilità è quelli di e cumunità sottumessi è una varietà di culture, attraversu strutture è disinni migliurati".

gulpha-gorge-campground (1)

Supporta e Comunità di Recreation Gateway

L'Attu di Recreazione à l'Apertu hà ancu scopu di sustene e cumunità chì circundanu a terra publica, in particulare e cumunità chì si trovanu in e zone rurale è chì mancanu di l'infrastruttura per gestisce in modu efficiente è prufittà di i visitatori di u turismu è di recreazione.

E disposizioni includenu assistenza finanziaria è tecnica à e cumunità di gateway adiacenti à destinazioni di recreazione.Questa assistenza sustene l'infrastruttura pensata per accoglie è gestisce i visitatori, è ancu partenarii per finanzià prughjetti di recreazione innovatori.L'attu dirige ancu u Serviziu Forestale per seguità e tendenze di i visitatori in i so siti di recreazione è espansione e stagioni di spalla in terreni publichi, soprattuttu quandu quella espansione puderia aumentà i rivenuti per l'imprese lucali.

"L'assistenza comunitaria di a porta di u prugettu per l'imprese è i campeggi di ricreazione all'aperto, allargendu in modu responsabile e stagioni di spalle, è purtendu a banda larga assai necessaria à i campeggi di fronte hè una priorità per l'industria RV di fabbricazione di $ 114 miliardi di dollari è serà critica per cuntinuà à attirà a prossima generazione. di stewards di parchi è dilettanti di recreazione all'aperto ", hà dettu Craig Kirby, presidente è CEO di l'Associazione di l'Industria RV, in una dichjarazione.

Madison-Campground-Yellowstone-800x534 (2)

Aumentà l'Opportunità di Recreazione in Terre Publice

L'Attu di Recreation Outdoor cerca ancu di aumentà l'opportunità di recreazione in terreni publichi.Questu include l'esigenza di u Serviziu Forestale è di BLM per cunsiderà l'opportunità di recreazione attuale è futura quandu creanu o aghjurnà i piani di gestione di a terra è pigliate misure per incuragisce a recreazione, induve pussibule.

Inoltre, l'attu dirige l'agenzii per sbulicà e regulazioni di arrampicata in Zone Wilderness designate, aumentà u nùmeru di spazii di tiru di mira nantu à u Serviziu Forestale è a terra BLM, è dà priorità à a finalizazione di e carte di strade è strade pubbliche.

"Hè chjaru chì l'aumentu è a migliurà l'opportunità per a recreazione hè in u megliu interessu di u nostru paese", dice Erik Murdock, vicepresidentu di pulitica è affari di u guvernu per u Fondu di Accessu."A ricreazione sustinibili, da e zone d'arrampicata à e piste di bicicletta, ùn hè micca solu bona per l'ecunumia, ma ancu per a salute è u benessere di u publicu americanu".


Tempu di Postu: Apr-11-2022