Chì tippu di rack di tettu avete bisognu per una tenda di u tettu?

I rack di tettu sò avà in tutte e forme è dimensioni.Avemu parechje dumande nantu à e tende di u tettu è unu di i più cumuni hè "chì tipu di rack di tettu avete bisognu per una tenda di tettu?"

Ùn hè micca difficiule di vede perchè a ghjente ama l'idea di tende di u tettu - avventura, divertimentu, libertà, natura, cunfortu, comodità ... fantasticu!

Ma dopu ci sò parechje cose pratiche per pensà.

DSC_0510_medium

Uni pochi suggerimenti rapidi nantu à i rack di u tettu.

  • I bars quadrati sò più faciuli di travaglià cà i bars whisp in forma ovale.L'larghezza di i bars quadrati hè più strettu è a maiò parte di i platti di muntatura forniti cù una tenda si adattanu.I whisps sò più larghe è micca tutti i piatti seranu adattati per elli è pudete avè bisognu di circà una alternativa à i forniti.I nostri tende di u tettu Orson venenu cù piastre di muntatura chì ponu esse aduprate cù barre da 4cm à 8cm di larghezza chì duveranu copre a maiò parte di i rack in u mercatu.

DSCF8450_medium

 

  • Avete bisognu di circa 86 cm di larghezza di una barra dritta chjara è pulita per travaglià.Per i tende di u tettu Orson, i binari di muntatura sottu à a tenda sò distanti di circa 80 cm è avete bisognu di una barra clara per imbutulà - senza raccordi di plastica di muntatura sottu o curve in i rack chì si metteranu in u modu di i platti chì si fermanu à u tettu. rack.
  • Verificate e valutazioni di pesu nantu à i rack di u tettu.Una tenda di u tettu pesa tipicamente 60 + kg, cusì hè megliu per uttene rack chì anu una qualificazione di carica minima di 75 kg o 100 kg ancu megliu.Queste valutazioni sò per i pesi dinamichi quandu un veiculu si move per fà fronte à u frenu è a rotazione.U pesu staticu nantu à i racks hè assai più altu ch'è a valutazione dinamica.
  • Pruvate di ottene racks chì lasciaranu un spaziu raghjone trà u tettu è i racks.Avete da mette e vostre mani in quì per alluntanà / allentà i bulloni.Più stanza è un accessu megliu rende e cose più faciule.
  • Assicuratevi chì l'altitudine da a terra à a cima di i rack di u tettu hè à portata di a scala di a tenda di u tettu è l'annessu chì vo vulete.A maiò parte di e scale sò intornu à a marca di 2 m è l'annessi si adattanu à una stallazione di circa 2 m d'altezza o XL à circa 2,2 m.Se i vostri rack sò stallati à 2,4 m, allora qualcosa deve dà.
  • Pigliate cunsiglii da un retailer di tettu.Puderanu aduprà a basa di l'informatica per truvà racks chì sò adattati per u vostru mudellu di veiculu è cumpatibili cù a stallazione di una tenda di u tettu in cima.Pudete mette un set di rack (è una tenda) in a maiò parte di i veiculi, ma duvete cercà cunsiglii è verificate ancu a capacità di carica di u tettu di u vostru veiculu cù u fabricatore.

FullSizeRender_medium

 

Altre opzioni

  • Ute back frames - certi picciotti sò custruendu rack è frames sopra i vassoi ute per pusà e tende.Speremu avè un quadru chì pò esse adattatu à ute backs in un futuru vicinu.
  • Cesti di u tettu - bisognu di verificà chì i bars tenenu u pesu cum'è ùn sò micca veramente fatti per piglià u pesu di una tenda.È verificate ancu chì a scala di a tenda di u tettu hè abbastanza alta cù l'altezza extra chì i cestini aghjunghjenu à a stallazione.
  • Piattaforme di u tettu - in generale, queste funzionaranu bè, ma a larghezza è a direzzione di i slats utilizati pò significà un pocu di sforzu per assicurà chì a tenda di u tettu pò esse assicurata bè.
  • Trailers - alcuni sò stallati i tende di u tettu nantu à un trailer.Attrezzatura sottu, quadru è barre cù tenda di u tettu è dopu utilizendu barre H amovibili sopra a tenda imballata per portà kayaks etc.
  • Awnings - i tende di veiculi sò un modu frescu è faciule per aghjunghje una zona di vita massiccia per aghjunghje à a vostra camera à u sopra.Puderete vulete pensà à un rack di tettu chì pò manighjà sia una tenda è una tenda.

 


Tempu di Postu: Apr-14-2022